پنجشنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۸۹

گوشی مانیا

از وقتی گوشی همراهمو عوض کردم (قبلا ۱۲۰۸ داشتم، حالا ایکس ۳ دارم، هردو نوکیا) مسافرت با اتوبوس برام آسون شده. اصولا مسافرت با اتوبوس رودوست ندارم، از نظر طبقه بندی لذت مسافرت برای من به ترتیب وسیله، اول، مسافرت با بی ام و شخصی خودمو دوست دارم، بعد مسافرت با هواپیما، بعد به ترتیب قطار، کشتی، اتوبوس، الاغ عمه مهین.
خب، هنوز پولام اونقدر نشده که بی ام و منو بدن بیارم خونه واسه خودم، فعلا توی نمایشگاهه، هواپیما هم که می میریم! ، قطار هم که نداریم، می مونه اتوبوس و الاغ عمه مهین.
عمه مهین ، در واقع تا اونجا که من فهمیدم،میشه خواهر ناتنی مرحوم پدربزرگم که توی روستا یک باغ بزرگ داره، چند تا گربه و یه دونه الاغ.
خلاصه! گوشی موبایل، اگه ازش خوب استفاده بشه، می تونه حتی جای بی ام وو هواپیما رو هم پر کنه!


سوال این پست:
اگه گفتین ربط بین این پست، گوشی ایکس ۳ و اتوبوس چیه؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر