سه‌شنبه، دی ۲۱، ۱۳۸۹

از فیس بوکم- معرفی سایت ها و وبلاگ های دانشجویان 88

وبلاگ فناوری اطلاعات

-مدیر: آرمان جلودار

www.it88.ir

همه آرمان جلودار را می شناسید و می دانید که بسیار در زمینه آی تی فعال است. در این پست می خواهم وبلاگ این دوست عزیز 88 ای را معرفی کنم. وبلاگ "فناوری اطلاعات: دست نوشته هایی درباره فناوری اطلاعات" یک وبلاگ فارسی بر پایه ورد پرس است. ( در مورد وردپرس ، اطلاعات کاملی در همین صفحه قرار داده ام تا اگر علاقه داشتید بخوانید)

آرمان در وبلاگش بیشتر موضوعات درسی را بررسی میکند و چند وقتی شده که وبلاگ آرمان تبدیل شده به منبع خبری کلاس هایی که خودش در آن حضور دارد. چیزی که بسیاری از ما به آن احتیاج داریم. در واقع وبلاگ آرمان به موضوعات درسی فناوری اطلاعات پرداخته است. ( با توجه به موضوعات دسته بندی شده در وبلاگ)

از نظر طراحی وبلاگ آرمان جای بسیاری برای کار دارد و من میدانم که اگر خودش بیشتر روی وبلاگ کار کند به بهترین وبلاگ آی تی سطح وب فارسی تبدیل می شود.

دومین آی تی 88 هم از دیگر ابتکارات آرمان و آرش ماهر بود که به نظر من کار بسیار قشنگیست.

در پایان می خواهم از آرمان جلودار به خاطر علاقه مندی و پیگیری اش درباره آی تی تشکر کنم و از شما دوستان عزیز به بازدید از این وبلاگ دعوت کنم.

http://www.it88.ir/


۱ نظر:

  1. همیشه پست هاتون خیلی به درد می خوره.ممنون!(:

    پاسخحذف